Sims 4!

Hej på er!

förlåt för att jag inte bloggat något, jag har ju somsagt inte kunnat spela Sims, eftersom den där grejen inte funkar.. Men ska köpa en ny när jag fyller år och jag fyller år om en månad!

Idag var jag och mamma på stan och gick in på Gamestop (spelaffär för er som inte visste det) och vi skulle leta efter ett Sims-spel till mina systrar eftersom dem fyller år på fredag och dom är tokiga i Sims! Då sa han i affären att Sims 4 skulle släppas i vår och då kom jag och mamma överens om att syrrorna ska få mina Sims-3 spel och då har mamma förhandsbokat Sims 4 åt mig!! Så himla glaaaaaaad! :DDD

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det skola som gäller! Inte taggad alls, men ja... Hoppas vi ses imorgon, hejdå!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0